Z zewnątrz auto wyróżnia się dzięki masywnym wlotom powietrza.
Umieszczono je w przednim zderzaku. Po bokach odnajdziemy "skrzela".
Wrażenie potęguje ich głębia uzyskana dzięki czarnemu wykończeniu tych
elementów. Do charakterystycznych cech nadwozia należą dwie okrągłe
końcówki układu wydechowego znajdujące się w tylnym zderzaku oraz
spojler umieszczony na klapie bagażnika sportowej odmiany coupe.
Kubełkowe fotele wykonano ze skóry najwyższej jakości i alcantary.
Skórą obszyto wielofunkcyjne koło kierownicy, przekładnie zmiany biegów
oraz hamulec ręczny. Do wykończenia środkowej konsoli użyto polerowanej
na wysoki połysk blachy aluminiowej. Kierowca znajdzie przed sobą
wskaźniki prędkości, temperatury, poziomu paliwa oraz chłodzenia.
Pomiędzy nimi umieszczono również analogowy zegar.
Sercem SV, który ukazał się na rynku w 2003 roku, jest wykonana z
lekkich stopów, widlasta, ośmiocylindrowa jednostka mająca cztery zawory
na każdym cylindrze, legitymująca się pojemnością 4,6 l. Zapewnia ona
angielskiemu sprinterowi moc 320 KM i moment obrotowy wynoszący 410 Nm.
Cała moc przenoszona jest na tylną oś auta. Dzieje się tak dzięki
5-stopniowej, manualnej przekładni biegów. Samochód może rozpędzić się
do prędkości maksymalnej 254 km/h. Sprint do "setki" zajmuje 5,3 s.
Firma na początku 2004 roku wprowadziła model SV-R. W nowym aucie
zastosowano znacznie mocniejszy silnik. To ośmiocylindrowy aluminiowy
motor o pojemności 5 l. Zapewnia ona angielskiemu sprinterowi moc 385
KM. Samochód może rozpędzić się do prędkości maksymalnej 282 km/h.
Sprint do setki zajmuje 4,9 s. Koła tylne napędza manualna przekładnia
wzorowana na rozwiązaniach stosowanych w bolidach Formuły 1.
Alternatywnie stosowany może byc automat.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz