poniedziałek, 16 września 2013

MG XPower

Z zewnątrz auto wyróżnia się dzięki masywnym wlotom powietrza. Umieszczono je w przednim zderzaku. Po bokach odnajdziemy "skrzela". Wrażenie potęguje ich głębia uzyskana dzięki czarnemu wykończeniu tych elementów. Do charakterystycznych cech nadwozia należą dwie okrągłe końcówki układu wydechowego znajdujące się w tylnym zderzaku oraz spojler umieszczony na klapie bagażnika sportowej odmiany coupe.
    Kubełkowe fotele wykonano ze skóry najwyższej jakości i alcantary. Skórą obszyto wielofunkcyjne koło kierownicy, przekładnie zmiany biegów oraz hamulec ręczny. Do wykończenia środkowej konsoli użyto polerowanej na wysoki połysk blachy aluminiowej. Kierowca znajdzie przed sobą wskaźniki prędkości, temperatury, poziomu paliwa oraz chłodzenia. Pomiędzy nimi umieszczono również analogowy zegar.
    Sercem SV, który ukazał się na rynku w 2003 roku, jest wykonana z lekkich stopów, widlasta, ośmiocylindrowa jednostka mająca cztery zawory na każdym cylindrze, legitymująca się pojemnością 4,6 l. Zapewnia ona angielskiemu sprinterowi moc 320 KM i moment obrotowy wynoszący 410 Nm. Cała moc przenoszona jest na tylną oś auta. Dzieje się tak dzięki 5-stopniowej, manualnej przekładni biegów. Samochód może rozpędzić się do prędkości maksymalnej 254 km/h. Sprint do "setki" zajmuje 5,3 s.
    Firma na początku 2004 roku wprowadziła model SV-R. W nowym aucie zastosowano znacznie mocniejszy silnik. To ośmiocylindrowy aluminiowy motor o pojemności 5 l. Zapewnia ona angielskiemu sprinterowi moc 385 KM. Samochód może rozpędzić się do prędkości maksymalnej 282 km/h. Sprint do setki zajmuje 4,9 s. Koła tylne napędza manualna przekładnia wzorowana na rozwiązaniach stosowanych w bolidach Formuły 1. Alternatywnie stosowany może byc automat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz