sobota, 5 października 2013

Faralli & Mazzanti Antas V8 GT

W 2006 roku włoska firma Faralli & Mazzanti zajmująca się projektowaniem karoserii i restaurowaniem zabytkowych pojazdów, zbudowała własny model o nazwie Antas V8 GT.
    Aluminiowe nadwozie zaprojektowano w stylu coupe z lat 30. i wykonano ręcznie. Przód pojazdu zdominowany jest przez duży chromowany grill w kształcie serca. Szyku dodają dodatkowo małe reflektory. Antas ma dzielone szyby przednią i tylną oraz wycieraczki z ramionami zamontowanymi nad szybą. Do tylnej części karoserii przynitowano pionowe skrzydło.
    Wskaźniki osadzone są w tafli polerowanego metalu. Wysokiej jakości skóra na siedzeniach i zagłówkach, monitor na środkowej konsoli (przekazujący między innymi obraz z kamery umieszczonej z tyłu auta) i chromowane elementy kokpitu. Przycisk do zapłonu silnika umieszczono w małej konsoli znajdującej się w dachu.
    Do napędu posłużył silnik z legendarnego Maserati. Osiem cylindrów jest zaopatrywane w paliwo przez cztery dwugardzielowe gaźniki Webera. Z 4,7 l pojemności kierowca dysponuje mocą 310 KM. Od 0 do 100 km/h Antas przyśpiesza w 5 s, i może rozpędzić się do 270 km/h. Antas V8 GT napędzany jest na tylną oś poprzez 5-stopniową skrzynię biegów.
    W 2007 roku na wystawie Top Marques w Monako Antas zaprezentował się z nieznacznie zmienioną karoserią. Najbardziej dostrzegalnymi zmianami są duże karbonowe skrzydło dociskowe z tyłu i nowe koła. Spółka Faralli & Mazzanti zdecydowała się rozpocząć produkcję modelu Antas. Ponieważ samochód budowany jest na zamówienie, klient może wziąć udział w pierwszych pracach projektowych i zmienić niektóre elementy stylistyczne, oraz zdecydować o kolorze nadwozia, tapicerce i wyposażeniu auta. Klienci mogą zamontować dowoly silnik, o ile będzie umożliwiał przeniesienie mocy na tylną oś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz