Pojazd ten po raz pierwszy zaprezentowano w Genewie w 1998 roku. Za
produkcję tego samochodu odpowiedzialna była firma Callaway Cars Europe
GmbH, która została sformowana przez IVM Technical Consultants GmbH i
Callaway Cars Inc.
Całe nadwozie wygląda bardzo agresywnie. Mimo iż samochód wygląda
jakby powinien być dopuszczony do ruchu tylko po torze wyścigowym jego
przodkiem jest Corvetta C5. Podobieństwo dostrzec można głównie patrząc z
boku. W istocie z seryjnej Corvette zostało tu niewiele: szkielet
nadwozia, części zawieszenia, deska rozdzielcza, przednia i tylna szyba.
Pojazd napędzany był silnikiem 8-cylindrowym, o pojemności 5,7 l,
dwuzaworowym osiągającym 440 KM. Przyśpieszenie do 100 poniżej 4.5 s.
Prędkość maksymalna wynosiła 310 km/h. Moc silnika przenoszona była za
pomocą 6-stopniowej skrzyni ręcznej lub automatycznej (montowanej na
życzenie).
Wnętrze, oprócz wkładek z włókna węglowego, było takie same jak w
seryjnej Corvette. Nie licząc lepszego gatunku dwubarwnej skóry, którą
obito deskę rozdzielczą, fotele i koło kierownicy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz