Silnik:
- R4 XU9J4 2,0 l (1997 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
- Turbodoładowanie Garett/Allied Signal TR30R
- Układ zasilania: elektroniczny wtrysk paliwa Magneti-Marelli Step 9
- Średnica cylindra × skok tłoka: 85,0 × 88,0 mm
- Stopień sprężania: 8,5:1
- Moc maksymalna: 300 KM (221 kW) przy 5250 obr/min
- Maksymalny moment obrotowy: 635 Nm od 4000 obr/min
- Permanentny napęd na cztery koła
- Rozdział mocy (tył/przód): 50/50
- Skrzynia biegów: 5-biegowa manualna sekwencyjna, Peugeot X-Trac, trójtarczowe sprzęgło węglowe
- Trzy dyferencjały aktywne
- Podwozie: stalowe, konstrukcja samonośna
- Hamulce przód: wentylowane hamulce tarczowe, zaciski 6-tłoczkowe, śr. tarcz 355 mm
- Hamulce tył: wentylowane hamulce tarczowe, zaciski 4-tłoczkowe, śr. tarcz 300 mm
- Hamulec pomocniczy: hydrauliczny
- Zawieszenie przód: kolumny MacPhersona
- Zawieszenie tył: wahacze wleczone
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz